Fi de curs de la catequesi en la missa de la comunitat de Tàrrega

El diumenge 6 de maig coincidint, amb el Dia del Malalt i la Festa de la Mare, se celebrà amb solemnitat a la parroquial de Santa Maria de l’Alba de Tàrrega el fi de curs de la catequesi 2017/2018.

La parròquia targarina convidà tota la gent de la catequesi, juntament amb el seus pares i familiars. La festa de cloenda s’inicià al matí en el recinte del Pati d’esports de l’Escola Pia; allí hi hagueren diversos jocs, tot compartint un esmorzar de germanor. Hi participaren els nens/es, joves del Catesplai, Cafè Familiar, pares i catequistes; entre tots un centenar de persones.

Un cop feta la foto de família a les escales del presbiteri de la Parroquial, s’oficià la missa major de les 12 del migdia en aquest diumenge del Dia de Malalt i també del Dia la Mare, i cloenda oficial del curs.

L’eucaristia estigué presidida pel rector de Tàrrega mossèn Josep Maria Vilaseca, acompanyat del diaca Joan Novell. En l’homilia Mn. Vilaseca assenyalà, entre altres coses: “Jesús ens convida a sentir-nos estimats per Ell, ja que Déu es amor”. També presentà la carta del papa Francesc “Alegreu-vos-en i celebreu-ho,” en aquesta carta el Papa ens convida a tots a ser feliços i sants.

En el transcurs de la celebració, els infants i joves de la catequesi feren les pregàries i les ofrenes del fi de curs. Per acabar la trobada es repartiren objectes del material emprat durant la catequesi, servint-se després coca dolça i pastissos a tots els assistents.

Enguany han cursat la catequesi 156 infants. Les tasques de la catequesi targarina han tingut la col·laboració de 20 catequistes. El divendres 11 de maig, els diferents grups de nens i joves faran la tradicional ofrena floral als Patrons  de Tàrrega, Les Santes Espines i la Mare Déu de l’Alba.

Informa: Josep Castellà / Fotos: Josep M. Martí Carnicer, Helena Tarragó i Josep Castellà