Mn. Ramon Viladés i Llorens: Premi d’Honor a la Cultura Berguedana

El passat dia 17 de març, Mn. Ramon Viladés i Llorens va rebre el Premi d’Honor a la Cultura Berguedana en el monestir de Sant Llorenç a Guardiola de Berguedà.

El jurat va reconèixer-li el seu treball i dedicació a favor de la preservació i divulgació de la cultura de la comarca. A banda d’un gran nombre de treballs a títol individual, des de la tardor de 1981 va format part del projecte cultural Àmbit de Recerques del Berguedà i la revista l’Erol.

El setembre de 2017, Mn. Viladés va acomiadar-se de la seva tasca de capellà durant cinquanta-dos anys al Berguedà, els darrers dinou a Avià, i va passar a residir a Solsona on continua col·laborant amb les tasques parroquials del municipi de Navès.

Actualment Mn. Ramon forma part de la Comissió de Patrimoni del Bisbat, del Patronat del Museu Diocesà i Comarcal de Solsona i del Secretariat Interdiocesà per a la Conservació i Promoció de l’Art Sagrat a Catalunya.

Informa: Redacció