Campanya de la Renda 2018

Junts, X un món millor

Aquest passat 4 d’abril va començar la campanya de la renda d’enguany, i com anem fent des de fa diversos anys, volem demanar-vos la vostra col·laboració!

Aquest cop us volem animar a marcar la X a la casella de l’Església seguint l’exemple de les primeres comunitats, tot al servei de tots: “La multitud dels creients tenia un sol cor i una sola ànima, i cap d’ells no considerava com a propis els béns que posseïa, sinó que tot estava al servei de tots… ningú d’entre ells no vivia en la indigència, perquè tots els qui eren propietaris de terres o de cases les venien, portaven el producte de la venda i el dipositaven als peus dels apòstols. Després era distribuït segons les necessitats de cadascú” (fets dels apòstols 4,32-35)

Aquest any, tal com ens guia a fer la nova visió diocesana, estiguem JUNTS com les primeres comunitats, X aconseguir UN MÓN MILLOR, per seguir cobrint totes iniciatives que permeten estar al servei d’unes comunitats parroquials evangelitzadores, que arribaran allà on més es necessita.

Gràcies per fer comunitat! Gràcies per col·laborar amb nosaltres!

Recorda, marcar la casella amb la X a favor de l’Església, és un gest que no costa res, ni pagues més impostos ni es retonen menys diners.

Bisbat de Solsona-Subdpt d’autofinançament

Vegeu els PDFs, el vídeo i el balanç econòmic de l’any 2017

Dossier de suport (preguntes freqüents)

Dossier de suport (dades)