Jornada dels Malalts i dinar de la Família Unida, a Tàrrega

El diumenge 10 de febrer en la Jornada dels Malalts se celebrà la Missa de la Comunitat a la Parroquial de Santa Maria de l’Alba, presidida pel rector Josep Maria Vilaseca, acompanyat del diaca Joan Novell.

S’inicià amb una processó d’entrada de la Verge de Lourdes col·locada al presbiteri  i, després de l’homilia tingué lloc l’administració del sagrament de la Unció dels Malalts a una dotzena de feligresos. També hi eren presents membres de l’Associació Dones Arrel que celebraven la festa de la seva patrona Santa Àgueda.

Seguidament al menjador del Col·legi Sant Josep Vedruna de Tàrrega, tingué lloc la tercera edició del Dinar Família Unida, consistent en una trobada del nombrós grup de col·laboradors que presten servei en les diferents activitats dins de la Unitat Pastoral Parroquial de la ciutat.

Així se celebrà aquest dinar de germanor en agraïment de la Parròquia per la tasca feta per les persones que treballen en les diverses propostes de la comunitat targarina. La jornada plena d’amistat i camaraderia, l’obri el rector Josep Maria Vilaseca amb paraules de benvinguda i agraïment al grup de Família Unida amb l’assistència d’una cinquantena de persones.

El  magnífic i ben servit dinar fou elaborat per un equip integrat per Joan Ribalta, Joan Martí i Salvador Cos, als que s’entregà una figureta com “un Premi Parroquial als nostres cuiners”. Després hi hagué un animat i participat joc entre els grups participants anomenat com a Parro-Party. Per acabar es formà una gran rotllana interpretant-se el Cant dels Adéus.

Informa: Josep Castellà / Fotos: Salvador Cos