Encontre Europeu de Taizé: últims dies

El dia 30 de desembre, al ser diumenge, va començar amb la missa parroquial on els joves van acudir amb les famílies. Seguidament el grup sencer es va trobar al parc del Retiro per dinar tots junts i començar amb una tarda de tallers i una mica de turisme per la ciutat.

En l’últim dia de l’any es van fer grups parroquials acompanyats de la pregària del matí a cadascuna de les parròquies acollidores. Un cop acabada la pregària, el grup es va reunir a la plaça Espanya per compartir el dinar i fer una tarda de grup, participant en una catequesi dirigida per Mn. Marc Majà. Acabada aquesta tarda de compartir van sopar tots junts i van dirigir-se a les corresponents parròquies per començar la celebració de cap d’any amb la festa de nacionalitats, típica de les activitats Taizé, on cadascun dels països realitza un ball o cançó popular.

El primer dia de l’any fou l’últim de l’encontre, per tant va ser dia d’estar amb les famílies, anar a la primera missa de l’any i fer un dinar especial per acomiadar-se de cadascuna de les famílies; pels vols de 2/4 de 4, el grup va tornar a casa compartint al bus les experiències viscudes a l’encontre i els objectius per al nou any.

Informa: Delegació de Joventut