Defunció del bisbe Jaume Traserra i Cunillera

Aquesta matinada ha mort el bisbe emèrit de Solsona, Mons. Jaume Traserra i Cunillera, a Granollers, a l’edat de 84 anys, després d’una greu malaltia.

L’enterrament serà demà dissabte, dia 26 de gener, a les 16h. de la tarda, a l’església parroquial de Sant Esteve de Granollers.

La capella ardent queda instal·lada a la mateixa església parroquial de Sant Esteve de Granollers, avui a la tarda de 16h a 19h, i demà dissabte al matí de les 10h. fins a les 12h. del migdia.

El divendres vinent, dia 1 de febrer, a les 11h. tindrà lloc una missa funeral a la catedral de Solsona.

Preguem pel bisbe Jaume, que ara que ha tornat a la casa del Pare i gaudeix de la glòria del cel ens ajudi i acompanyi en la nostra tasca diocesana. Agraïm-li tot el seu servei i compromís durant els anys en què va ser el nostre estimat bisbe de Solsona.

Biografia de Mons. Jaume Traserra