Torronada a la Parròquia de Solsona

Com ja és tradició, des de fa molts anys, la Parròquia de Solsona va viure el divendres 21 al vespre una torronada molt concorreguda amb col·laboradors de tots els grups i activitats parroquials.

La trobada va començar amb una cantada de Nadales dirigida per Mn. Lluís Grifell. També van cantar una nadala un grup de nois i noies de la Parròquia.

Seguidament, el rector Mn. Lluís Tollar va presentar un vídeo resum amb les activitats de la Parròquia, tot i que va dir que s’ampliarà perquè ja es duen a terme noves iniciatives. Totes seguint la visió parroquial: alegre, fraterna, evangelitzadora i oberta a tothom.

Finalment van gaudir de la torronada on van poder intercanviar impressions i comentar les moltes possibilitats de viure la fe que ofereix la Parròquia de Solsona.

Informa: Parròquia de Solsona