La Campanya “Treu-te un quilo” a favor de Càritas Parroquial de Tàrrega

El passat dia 30 de novembre, el centre docent de l’Escola Pia de Tàrrega, com en altres anys, impulsà i organitzà la campanya coneguda com TREU-TE UN KILO a favor de les necessitats de Càritas Parroquial de Tàrrega.

Un total de tres-cents cinquanta alumnes acompanyats també de pares i professors, feren una llarga cadena humana des de l’Escola Pia fins a la Parròquia de Santa Maria de l’Alba, passant pels carrers Santa Maria, Santa Anna i Plaça dels Albers. Així hi portaren productes d’higiene personal per l’Alberg de les persones sense llar i aliments que foren entregats al Banc d’Aliments. En total es recollirem 1.510 productes.

A l’acabar tots s’ha aplegaren a la Parròquia de Santa Maria de l’Alba, desenvolupant-se un bonic acte de comiat i agraïment de la parròquia i de Càritas. Hi foren presents el Rector de Tàrrega, Mn. Josep Maria Vilaseca, el president de Càritas Parroquial, Ezequiel Rufes, i el director de l’Escola Pia, Jordi Roig. Finalment tots junts cantaren l’Himne de la Campanya.

Informa: Josep Castellà