Inauguració del curs a la unitat pastoral de Súria

El diumenge dia 30 de setembre, a la parròquia de referència de Súria, acompanyada de les seves parròquies agrupades, es va celebrar la inauguració del curs.

A les 12 del migdia va tenir lloc la celebració de l’eucaristia seguint la necessitat de sembrar l’Amor de Déu en la vivència d’oferir un vas d’aigua a tothom, especialment als més assedegats dels nostres temps, tal com demanava l’Evangeli del Diumenge XXVI B de durant l’any. Cadascú a l’entrar al temple va rebre unes llavors i responent al seu compromís evangelitzador com a membre de l’Església les va dipositar, segons el seu voler, en una urna comú oferta als peus de la Mare de Déu perquè com ella ens diu, “Fem tot el que Ell ens digui”.

Tot seguit, a la sala del Centre parroquial es va fer la presentació del programa del curs amb els seus objectius i vies d’acció responent a la nostra visió “Una comunitat fraterna on es parteix, comparteix i reparteix la Bona Nova de Jesucrist”.

Es va continuar la trobada amb un dinar de germanor i per acabar la Societat Atlètica de Súria al pati del Centre va fer una demostració d’algunes de les activitats esportives que realitzen, agraïts per haver pogut disposar aquest estiu de les dependències parroquials per a realitzar les seves colònies.

Informa: Unitat pastoral de Súria