Comencen les Catecolònies de l’Arxiprestat de Tàrrega, a Gerri de la Sal

La Parròquia de Tàrrega organitza les Catecolònies 2018 del dia 8 fins al dia 13 d’aquest mes de juliol. Per tercera vegada tenen com a marc la Casa de Colònies Sant Eloi, en un bonic indret situat prop de Gerri de la Sal, al Pirineu lleidatà.

Com a tret de sortida d’aquestes Catecolònies 2018 s’oficià la missa major de les dotze a la parroquial de Santa Maria de l’Alba, presidida pel rector Josep Maria Vilaseca acompanyat del diaca Joan Novell. En aquesta Eucaristia es feu la cerimònia de la imposició dels fulards als dotze nous membres d’ enguany. Després a primera hora de la tarda, un cop feta la foto de família, marxaren acompanyats de pares i de familiars cap a dites colònies.

Les Catecolònies d’aquest estiu, encapçalades per mossèn Vilaseca i com a directora la treballadora apostòlica Clara Carbonell, tenen la participació d’un grup de vint-i-quatre infants i joves, de segon de primària fins a segon d’ESO, acompanyats de vuit monitors, quatre adults i quatre pre-monitors, catequistes, i altres voluntaris parroquials adults dedicats als serveis. Dins de les diverses activitats diàries hi haurà esports, jocs de nit, el dia al reves, tasques per grups, oratori i missa diària.

Així mateix la tarda del dijous dia 12 hi haurà la ja tradicional caminada a peu fins a l’ermita de la Mare de Déu d’Arboló.

Informa: Josep Castellà / Fotos: M. Carme Guim i Josep Castellà