Trobada formativa de Càritas a Bellpuig

El dimarts dia 5 de juny, Bellpuig va acollir la Trobada del Voluntariat del Programa de Vellesa de Càritas Diocesana.

La trobada, que va aplegar uns 80 voluntaris d’arreu del Bisbat de Solsona, va començar amb una benvinguda i un esmorzar a l’exterior del Castell. Després d’una pregària al Sagrat Cor, a la sala Cultural del Castell, hi hagué una xerrada formativa a càrrec d’Albert Vilapinyó sobre les activitats d’animació que es poden portar a terme quan es visiten els ancians a les residències o a les llars particulars.

A continuació, el cronista municipal Jaume Torres va oferir als assistents una visita guiada al Castell i al Mausoleu de Ramon Folch de Cardona, situat a l’interior de l’església parroquial de Sant Nicolau.

A la mateixa església el rector, Mn. Abel Trulls, va presidir la celebració de l’Eucaristia i, quan es va acabar, tothom va poder venerar la Mare de Déu dels Dolors i el Crist de Bormio a les seves capelles respectives.

La jornada va concloure’s amb un dinar de germanor, desitjant poder-se retrobar un altre any per formar-se i conèixer diferents realitats culturals del bisbat.

Informa: Càritas Interparroquial de Bellpuig-Vilanova-Preixana-Seana