Celebracions religioses en les festes de La Patum –Berga-

Durant les festes de La Patum, els horaris de les celebracions religioses seran els següents:

Dijous 31 de maig

• a les 9 del matí, Missa de Corpus a l’església de les Sagramentàries.
  • a 2/4 d’11 del matí, Missa de Corpus a l’església parroquial, presidida pel bisbe de Solsona, Mons. Xavier Novell. Acte d’Adoració al Santíssim, cant de l’himne al Sagrat Cor, de Mn. Marià Miró. Hi participarà l’Orfeó Berguedà.
  • a 2/4 de 7 de la tarda, pregària en processóal jardí de les Germanetes (a les 8 del vespre no hi haurà missa vespertina a l’església de Sant Joan).

Nota: les col·lectes del dijous de Corpus es destinen a Càritas Diocesana.

Divendres 1 de juny

• a les 11 del matí, Missa a l’església parroquial, dins dels actes de la Patum Infantil.
  • a les 7 de la tarda, Missa a les Sagramentàries.

Nota: a  les 8 del vespre no hi haurà missa vespertina a l’església de Sant Joan.

Dissabte 2 de juny

• a 2/4 de 8 del vespre, Missa de vigíliaa l’església de les Sagramentàries.

Diumenge 3 de juny

• a les 9 del matí, Missa dominical a l’església de les Sagramentàries.
  • a 2/4 d’11 del matí, Missa dominical a l’església parroquial, s’interpretaran parts de la Missa Patumaire.
  • a les 7 de la tarda, Missa dominical a l’església de Sant Joan.

BONA PATUM!!!