Visita pastoral del bisbe Xavier a la parròquia de Cardona

Fa algunes setmanes que el bisbe Xavier Novell està realitzant la Visita pastoral a les parròquies de Súria i Cardona i les seves agrupades.

Durant el mes d’abril s’ha dedicat més a la parròquia de Sant Miquel i Sant Vicenç de Cardona. Així doncs, se l’ha pogut veure passejant pels carrers de Cardona i els cardonins l’han pogut saludar i parlar amb ell, tots molt contents d’haver-lo tingut al seu poble.

El bisbe s’ha trobat amb tots els grups parroquials, ha visitat els avis de la residència, les escoles de la vila, la coral, la catequesi, Càritas, Mans Unides, les senyores que tenen cura de la neteja del temple parroquial, etc…

El diumenge 22 d’abril, va presidir les dues eucaristies de la parròquia i també la missa de la residència d’avis.

Gràcies Sr. Bisbe!

Informa: Parròquia de Cardona