El Dinar Família Unida a la Parròquia de Tàrrega

La Comunitat Parroquial de Tàrrega celebrà el passat diumenge dia 18 de març la festa anomenada Dinar de la Família Unida. Aquesta s’inicià en el transcurs de la missa major de les 12 al temple de Santa Maria de l’Alba, oficiada pel rector Mn. Josep Maria Vilaseca acompanyat del diaca permanent Joan Novell, amb la presència de nens/es de la catequesi, catecumenat, grups parroquials i feligresia.

Continuà a la tarda al menjador del Col·legi Sant Josep on s’aplegaren la cinquantena de col·laboradors pertanyents a diversos grups parroquials, compartint fraternalment el Dinar Familiar. Aquest estava preparat en un menú típic argentí pel matrimoni d’aquell país Fabian Leguiza i Norma Pedrozo, i altres membres de la parròquia. Al final es feu un brindis per tots aquells que treballen en la comunitat parroquial targarina, en els diferents serveis i els grups.

La trobada també tingué una animada vetllada artística amb un bingo i una sèrie d`acudits per part d’alguns assistents. Així mateix es felicità als “Joseps” presents amb el regal d’un petit poema “Una diada aprofitada”, escollit per Anna Maria Cases. Es tancà amb unes paraules d’agraïment del rector mossèn Vilaseca, envers tots aquells que treballen el dia en diversitat de coses per una parròquia evangelitzadora, sota el lema “Família unida en Crist que surt per estimar”.

Informa: Josep Castellà / Fotos: Josep M. Martí Carnicer