Càritas parroquial de Berga va organitzar una xerrada sobre la dona marroquina a Catalunya

El 8 de març a la tarda, al Teatre Patronat de Berga, hi va haver una xerrada sobre ser dona i marroquina a Catalunya.

Va ser organitzada per Càritas Parroquial de Berga i va anar a càrrec de Fatiha El Mouali, tècnica en acollida i membre de la Taula d’Igualtat de Granollers.

Amb la seva molt enriquidora conferència, la ponent va ajudar a desfer prejudicis que es tenen en relació a les dones marroquines i tant la participació com les intervencions van ser un èxit.

La Fatiha és Llicenciada en Ciències Econòmiques i doctorant a la UAB. És també coautora del llibre Combatir la islamofobia. Una guía antirracista.

Informa: M. Coll / Fotos: Laura

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone