Nova edició del Curs “Nova Vida” al bisbat de Solsona

El passat cap de setmana, dies 16, 17 i 18 de febrer, va tenir lloc, al Seminari de Solsona, una altra edició del Curs “Nova Vida” a la diòcesi. Va ser un curs molt viscut per part de tots els participants i molt beneït.

Recordem que el Curs “Nova Vida” forma part dels cursos que ofereix l’Escola d’Evangelització Sant Andreu Solsona, i és un curs de primer anunci.

Per adonar-nos del bé que ha fet el curs als qui el reberen, publiquem algunes frases d’alguns testimonis.

• Déu m’estima i m’acompanya. M’emporto moltes coses: pau, fortalesa i una interiorització de la fe molt important. Ens cal posar Jesús al centre de la nostra vida.
  • El curs Nova Vida és un regal. Ha estat una descoberta, renovació i reafirmació de la meva fe. M’emporto el compromís de fer difusió d’aquests cursos entre la comunitat perquè són valuosos i animaré a que els facin.
  • Un regal per a la meva vida. Una força diferent que em vingué quan vaig deixar la corona, donant així el comandament de la meva vida a Jesús. Em cal apropar aquesta experiència als meus companys de feina.
  • Desig d’integrar-me en una comunitat diversa, amb el vincle humà, ple de generositat i empatia per poder realitzar el compromís que Déu em demana.
  • Un curs interpel·lador.
  • Em cal confiar més en el Senyor i no en les meves “reflexions”. He trobat consol i pau, m’ha quedat més clara la necessitat de viure en comunitat.
  • El curs m’ha reforçat la fe en Crist.
  • El curs m’ha permès conèixer més al Senyor. Em cal caminar més amb Ell per créixer.
  • El Senyor és amb mi i és una força que m’empeny a seguir endavant. Tinc ganes de tornar a connectar amb la parròquia per fer les tasques comunitàries i viure la fe amb companyia.
  • Me’n vaig amb moltes ganes d’ajudar a la meva parròquia, perquè “el Senyor és amb mi i no em manca res”. He renovat la meva unió amb Jesús i tinc ganes de donar-lo a conèixer i d’ensenyar que es pot viure d’una altra manera. M’oferiré a la meva parròquia.
  • El curs m’ha permès entendre de manera clara i pràctica les veritats de la nostra fe.
  • M’emporto una visió renovada de la meva vida personal i comunitària. M’encantaria trobar persones amb qui continuar endavant.
  • El curs ha estat bonic i m’ha permès prendre consciència de Crist en la meva vida. Conèixer l’EESA i el seu mètode m’ajudarà amb els meus fills i marit per explicar o fer entendre diferents aspectes de la fe.
  • Em cal cuidar la meva relació amb Déu diàriament i deixar-lo intervenir per poder millorar la meva vida. L’acte de dissabte a la nit em va tocar i em va fer venir ganes de canviar (pregària cada dia i els diumenges a missa).
  • El curs t’ajuda a descobrir-te a tu mateix i a aprofundir en el teu interior.
  • Faré el següent curs per seguir formant-me. A cada experiència he renovat el cor. Em sento feliç i en pau. També buscaré el meu carisma per oferir-lo a la comunitat.
  • Es una experiencia positiva que permite formarte y alimentar el espíritu. Me llevo mucha paz interior.
  • El curs ha estat un retrobament amb Jesús. He viscut amb il·lusió el fet d’haver passat un cap de setmana amb el Senyor i en comunitat evangelitzadora.
  • M’emporto un desig gran de seguir els camins del Senyor. Molta pau, joia, serenitat, ganes de compartir i augment de la fe.
  • El curs m’ha servit per augmentar la meva fe, per decidir-me a prendre compromisos amb la comunitat perquè jo també tinc dons per oferir als altres i molta pau per l’augment de la confiança amb Déu.
  • He viscut una experiència meravellosa!
  • Ha estat una experiència enriquidora i sumativa. Seguiré la formació i augmentaré el meu servei a la comunitat.
  • En el curs he pogut reconèixer que necessito la força i ajuda de Déu. No me’n podré sortir sola perquè el pes és gran. Poso al seu lloc, altra vegada, al Senyor com a Rei i centre de la meva vida en tots els àmbits. Repartir millor el temps entre la família i el treball.

Informa: EESA Solsona