El grup de worship de la parròquia de Solsona va a Lió

La parròquia de Solsona està en procés de conversió pastoral. Des de fa més d’un any l’equip de visió es troba cada dilluns per compartir la il·lusió de veure una parròquia viva, renovada, alegre, fraterna, evangelitzadora i oberta a tothom. Aquest equip després d’un temps de treballar per esdevenir un equip fratern i operatiu, ha treballat la visió per la parròquia i ara que ja té la fita on arribar, comença a establir els camins per assolir-la.

En aquest sentit s’han posat a treballar diferents comissions per a tenir una eucaristia dominical molt més evangelitzadora i reeixida, capaç d’atreure els joves, els que cerquen, els que se senten perduts, també els practicants de tota la vida. Una d’aquestes comissions és la de worship, incipient però esperançador servei musical que està naixent en la parròquia.

Alguns dels components d’aquest servei, junt amb Mn Lluís Tollar, rector de la parròquia, s’han desplaçat a Lió per conèixer i participar de l’eucaristia dominical de la parròquia de Sant Blondine al centre de la ciutat. Aquesta parròquia Lionesa, per encàrrec del seu cardenal, ha esdevingut un “laboratori”, com ells defineixen, d’iniciatives per a la conversió pastoral. Varen començar fa només 10 anys amb una comunitat envellida, amb una participació en l’eucaristia dominical de només 50 persones, a tenir 1.400 persones cada diumenge repartides en les dues eucaristies de la parròquia, matinal i de tarda. Els feligresos d’una mitjana de 30 anys, parelles joves amb nens, joves, adolescents…han fet fructificar una multitud de serveis, els quals han nascut en aquests anys. Aquests serveis estan liderats per més de 30 responsables els quals formen part del staf de la parròquia.

El grup solsoní va poder tenir una bona conversa amb una de les responsables pastorals i amb el nou rector. El fet de compartir amb ells els va reafirmar que el camí que se segueix en la conversió pastoral de les parròquies de la diòcesi de Solsona, és el mateix que a ells els ha portat a aquesta nova primavera.

Preguem perquè Nostre Senyor beneeixi el nostre treball amb comunitats parroquials tan vives i fecundes com la de Sant Blondine de Lió.

Informa: Parròquia de Solsona

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone