Formació del voluntariat de reforç escolar de Càritas Parroquial de Berga i de Gironella

El divendres 9 de febrer el voluntariat de reforç escolar de Càritas Parroquial de Berga i de Gironella va participar en una sessió de formació que va girar entorn de la gestió de les emocions amb els infants.

La trobada, guiada per les tècniques del programa, va tenir lloc al Casal Parroquial de Berga, que és on cada tarda de divendres es duen a terme les classes de reforç d’alumnes de primària i de secundària.

A partir de la projecció del curtmetratge “El circ de la papallona”, que tracta d’un cas de superació personal, els voluntaris van dialogar, compartir experiències i reflexionar sobre la seva pròpia experiència amb els infants i els joves als quals ajuden els divendres.

La formació va acabar compartint un berenar.

Informa. M. Coll

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone