Trobada de Nadal amb els voluntaris de Càritas parroquial de Mollerussa

El vespre del dia 28 de desembre, un bon grup de voluntaris de Càritas parroquial de Mollerussa es van trobar per celebrar el Nadal. Van començar, com és habitual, amb una pregària, en aquest cas, d’un vídeo que porta molt missatge “I tu que regalaràs aquest Nadal”. Tot seguit el president de Càritas parroquial de Mollerussa, Antoni Cid, va adreçar unes paraules d’agraïment als voluntaris, lligant-ho amb el vídeo que acabaven de visionar.

Junts van compartir un sopar, senzill i preparat amb molt amor. Va cloure la trobada el rector de la parròquia de Mollerussa, Mn. Alfons Busto, agraint també la tasca que fan els voluntaris, i els va remarcar que ells són els que representen les mans llargues de la parròquia, les mans caritatives que en nom de la parròquia i de l’evangeli actuen. Que ells amb el seu acolliment, amabilitat, somriure, alegria i estimació, fan molt propera l’Església als altres, sobretot als més necessitats.

Informa: Parròquia de Mollerussa

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone