Ahir dia 10 de gener, el bisbe de Solsona Xavier Novell va presidir a Tàrrega la Trobada formativa de catequistes dels Arxiprestats de la Segarra, Pla d’Urgell i Tàrrega, amb la presència d’una vuitantena de catequistes de la zona sud del bisbat arribats de les poblacions de Mollerussa, Bellpuig, Cervera, Tàrrega i altres.

La trobada començà a la capella de la Mare de Déu dels Dolors i el Santíssim de la parroquial de Santa Maria de l’Alba, amb una missa concelebrada presidida pel prelat i els rectors dels arxiprestats i el diaca Joan Novell.

Després es reuniren a la sala d’actes de l’Edifici Parroquial amb la intervenció del bisbe Novell pronunciant una xerrada sobre “Una nova organització diocesana al servei d’uns comunitats parroquials evangelitzadores”. En les seves paraules plantejà tota una sèrie de qüestions adreçades al principal objectiu: “que neixin unes parròquies evangelitzadores fomentant totes aquelles activitats que caminin en aquest sentit”.

Després els catequistes participants d’aquesta trobada i l’equip evangelitzador de Tàrrega feren una breu posada en comú. Acabà la trobada compartint un sopar de germanor a les sales de la rectoria.

Informa: Josep Castellà / Fotos: Josep Castellà, Helena Tarragó i M. Carme Guim

Publicat el dins de El Bisbe, Notícies