El Teatre Ateneu de Tàrrega acolli el Festival Càritas a la Residència 46 anys

La tarda del dissabte 2 de desembre el Teatre Ateneu de Tàrrega reuní a públic de la ciutat i de rodalies els quals gaudiren de la celebració del Festival 46 anys de Càritas a la Residència, que al llarg de dues hores oferí les actuacions d’un grup d’artistes targarins i de les comarques de l’Urgell i el Segrià.

Intervingueren: Els xicots de l’Esplai, de Tàrrega; Clara Arquè, de Bellpuig, amb cançons i piano; Paquita Balcells, recitant poemes de Maria Mercè Marçal. També, el cantautor targarí Raül Palacios; el rapsode de Verdú, Josep Maria Castelló oferint uns versos del Poema de Nadal, i tancaren el festival el grup d’havaneres Arrels de la Terra Ferma de Lleida, amb un repertori d’havaneres i cançons populars.

El festival estigué conduit per Josep Castellà amb la col·laboració de Maria Teresa Torres. En l’obertura del festival, el director de la Càritas Parroquial Tàrrega, Ezequiel Rufes, tingué unes paraules d’agraïment per l’equip del voluntariat el qual fa possible una gran tasca social en les diverses activitats benèfiques.

La vetllada solidària meresqué l’atenció dels assistents els quals premiaren amb els seus aplaudiments, estigué organitzada per Càritas Parroquial Tàrrega obtenint-se unes aportacions per un valor total de 470 euros, als que s’afegiran altres donatius posteriors.

El dia abans tingué lloc la vetllada mensual de cada primer divendres a la Residència Sant Antoni amb la presència de la Coral Sant Jordi d’Anglesola, dirigida per Xavier Pons. Amb un repertori de cançons clàssiques i populars.

Informa: Josep castellà / Fotos: Josep Lluís Boleda

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone