La comunitat parroquial de Tàrrega visqué plenament la Missa del Gall

La comunitat parroquial targarina visqué plenament la celebració de la tradicional Missa del Gall en  el  temple de Santa Maria de l’Alba, amb una plena participació de la  feligresia, celebrant-la així amb la família i els amics. Aquesta eucaristia solemne fou concelebrada pel rector mossèn Josep Maria Vilaseca i Mn. Joan Viladot, acompanyats del diaca Joan Novell.

La celebració s’inicià amb el moment de la portada de la Llum de la Pau, arribada des de Betlem amb la participació de l’Agrupament Escolta Mestre Güell-Roger de Llúria.

En l’homilia mossèn Vilaseca assenyalà entre altres coses, “aquesta diada de Nadal és la festa més important i més bonica de l’any en la que commemorem el naixement del nen Jesús, Rei de Reis i Príncep de la Pau, un Jesús que ha nascut per als més necessitats i que ens estima a tots”.

En les ofrenes i pregàries hi participaren infants, joves, voluntaris i representants de diverses entitats, especialment dedicades a la solidaritat. S’estrenà el muntatge audiovisual de la cançó de worship Tu ets Rei eternament, en la versió adaptada al català pel treballador apostòlic Oriol Sabé. També es llegí al fidels el Manifest de Càritas del dia de Nadal. Els cants d’aquesta celebració anaren a càrrec de la Coral Oberta de Ponent, coral Ramon Carnicer, dirigits per Vicenç Perera.

Finalitzada la Missa del Gall amb una llarga i sentida veneració del Nen Jesús, hi hagué en el mateix temple el Cagatió amb diversos regals per a tots els infants que havien participat de la missa i que també  havien pujat al presbiteri per cantar el Parenostre. A  l’acabar, tothom compartí en un ambient de gran germanor una torronada preparada per l’equip d’acolliment parroquial. Cal dir que també se celebrà la Missa del Gall a l’església del Cor de Maria i al Santuari de la Mare de Déu del Carme i Beats Carmelites.

Informa: Josep Castellà / Fotos: Josep Maria Martí Carnicer

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone