Festa concelebrada pels capellans a Sant Bartomeu a La Valldan

El dia 24 d’agost, festa de Sant Bartomeu, el presbiteri de l’església parroquial de Sant Bartomeu de La Valldan va quedar petit. Dotze capellans (com els dotze apòstols…) van concelebrar la Missa solemne, presidida per Mn. Camil Viladrich, en honor a l’apòstol Sant Bartomeu.

Els representants del Pubillatge de La Valldan van participar amb serveis durant la Missa i el Cor Parroquial va animar la celebració amb els seus cants.

Mn. Joan Casals i Cubinsà, rector de Súria i arxipreste del Cardener, va predicar-hi. La celebració va cloure’s amb el cant dels goigs i la veneració de la relíquia de Sant Bartomeu.

Abans de sortir de l’església es van fer unes fotos de record.

Informa: M. Coll

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone