Dies de convivència i coneixement dels joves missioners

Durant el cap de setmana passat els joves missioners van canviar la rutina de treball i van gaudir d’uns dies de convivència i coneixement d’altres realitats d’Abancay.

El dissabte van fer una excursió al parc nacional d’Ampay, on van ascendir fins a 3.800 metres per arribar a la Laguna de Uspaycocha formada per un antic crater d’un volcà. També van coincidir amb els dies de les festes pàtries del Perú, on se celebra la independència de la colonització d’Espanya des de l’any 1821.

El diumenge al mati van tenir un temps de descans i reflexió pel mati. A la tarda van participar a la missa jove de la catedral i en acabar va haver un bonic encontre amb els joves de la parròquia al centre cultural parroquial. Va ser una bonica oportunitat per conèixer-se mútuament a partir de testimonis d’alguns dels joves, tant catalans com Abanquis. També es van presentar alguns dels grups de la parròquia, com els catequistes, la renovació carismàtica, Càritas, el cor parroquial… Es va acabar l’encontre amb un ambient festiu tot compartint diversos balls.

Informa: Marc Trulls

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone