Cap de setmana intens de Càritas Parroquial de Berga

Els dies 22 i 23 d’abril Càritas Parroquial de Berga va dur a terme una intensa activitat, amb ajuda de diverses persones voluntàries i de grups de la parròquia.

El dissabte, durant tot el dia, va dur a terme la campanya “Construïm la casa de tots” a la plaça Sant Joan, per mitjà de la qual es va donar a conèixer, va sensibilitzar la ciutadania i va motivar-la a comprometre’s per fer del món un lloc millor per a tots. També va recaptar fons per ajudar a les persones que atén. Els vianants van poder participar en dinàmiques i activitats preparades per a l’ocasió. En total es recolliren 1.241,40 euros.

Diumenge, també durant tot el dia, Càritas Parroquial va tenir una parada a la mateixa plaça Sant Joan amb la finalitat de recollir contes per a la campanya “Cap nen sense un conte”. Es van obtenir 125 contes nous i 26 de reutilitzats.

Des de Càritas s’agraeix la col·laboració de totes les persones que van fer possible les activitats dels dos dies.

Informa: M. Coll / Fotos: Càritas Parroquial de Berga

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone