Trobada de Nadal de voluntaris i voluntàries de Càritas Mollerussa

El dia 29 de desembre, al casal parroquial de Mollerussa es van trobar un bon grupet de voluntaris i voluntàries de Càritas per celebrar el Nadal.

Van començar la trobada amb una breu reflexió sobre el compromís i com hem “d’estar a punt” per ajudar al germà, ja que en ell hi ha reflectit el mateix rostre de Crist. El rector, Mn. Jordi, va donar les gràcies a tots els voluntaris i voluntàries per la tasca realitzada i pel seu lliurament gratuït en tots els àmbits de Càritas parroquial de Mollerussa.

Van acabar desitjant-se un bon any, i que després de festes ens puguem tornar a retrobar, amb ànims renovats. Agraïm a les persones que van col·laborar per tal que aquesta trobada fos possible.

Informa: Càritas Parroquial de Mollerussa

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone