Activitats de Nadal de Càritas Parroquial de Berga

Cada any, Càritas Parroquial de Berga duu a terme activitats diverses durant la Campanya de Nadal. Enguany la novetat fou la recerca de Reis Mags per poder garantir joguines noves a nens i nenes de la ciutat que es troben en situació de vulnerabilitat.

La ciutadania ha respost molt positivament a la crida de Càritas i 120 persones (Reis Mags) han fet possible que 171 nens i nenes tinguin joguines noves per Reis.

A més a més d’aquesta activitat, el 17 de desembre Càritas va ser present a la plaça Sant Joan de Berga durant tot el dia, amb una paradeta on s’hi podien adquirir llantions, peces de ceràmica i d’altres regals, per ajudar els necessitats. Els vianants podien deixar els seus missatges als arbres del desitjos que hi havia prop de la parada i a la tarda van poder escoltar la Coral Xerics i ballar countryamb els Ranger’s del Berguedà.

Per altra banda, el Cor de Veus Blanques de l’Escola Municipal de Música de Berga va oferir un concert el divendres 23 de desembre, a l’església de Sant Joan, amb la finalitat de recollir joguines noves i donatius a benefici de Càritas Parroquial.

Informa: M.C.
Fotos: Càritas Parroquial de Berga i M.C.C.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone