Cate-encontre d’infants i famílies de catequesi i Catecolònies

Aquest cap de setmana passat, 19 i 20 de novembre, va tenir lloc a Mollerussa l’encontre d’infants i famílies de catequesi i Catecolònies. En aquesta trobada es va convocar els infants des de 2n de primària a 3r d’ESO que van participar de vàries activitats durant els dos dies.

El dissabte va començar el Cate-encontre amb una petita excursió d’infants i catequistes fins a la Serra, un parc a les afores de la ciutat. Allí els catequistes van preparar un teatre i diversos jocs durant el matí. L’eix d’animació en el que es van basar les diferents activitats va ser la pel·lícula “Del revés” que tracta sobre la interacció i personificació de les emocions d’una nena.

A la tarda els infants van tornar al casal parroquial de Mollerussa on van fer un taller que va consistir en preparar un calendari d’advent amb una sorpresa nadalenca que s’emportarien a casa.

Després de sopar van fer una de les últimes activitats del dia que va ser una pregària amb adoració al Santíssim acompanyats pel Sr. Bisbe i també pel rector de Mollerussa, Mn. Jordi Orobitg. Durant la pregària van rebre una petita catequesi on van descobrir un tresor en forma de medalla que els va recordar qui era el seu gran tresor.

Després de la pregària van acabar el dia mirant la pel·lícula “Del revés” dins del sac de dormir ja que van veure la pel·lícula a la mateixa sala on dormien infants i catequistes.

L’endemà diumenge, després d’esmorzar, els infants van rebre els pares i mares que van unir-se a la trobada. Al matí, els més petits van gaudir de la part final de la història del teatre i de la catequesi al mateix temps que els pares van participar d’una xerrada del Sr. Bisbe.

En acabar, van unir-se a la missa dominical de la parròquia de Mollerussa i van compartir el dinar als locals parroquials on es va concloure la trobada.

La trobada va ser organitzada per les delegacions de Pastoral familiar i Catequesi junt amb l’equip de Catecolònies del bisbat però, a més, va comptar amb la gran col·laboració de l’equip de catequistes de Mollerussa que van donar un gran suport a l’encontre.

Informa: Clara Güell

Publicat el dins de El Bisbe, Notícies

, ,

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone