Missa Nova de Mn. Abel Trulls a Puig-reig

Diumenge 25 de setembre, Mn. Abel Trulls va presidir la Missa Nova a l’església parroquial de Puig-reig, acompanyat de Mn. Josep Solà, Mn. Josep M. Santamaria, familiars i amics i la comunitat parroquial del seu poble natal.

Mn. Josep Solà el va felicitar en nom de la Parròquia i el nou capellà va rebre alguns obsequis, d’entre els quals una casulla i una estola que havien estat d’un seu oncle capellà, i també una guitarra.

Mn. Abel va expressar el seu agraïment a la Parròquia que, des del moment del Baptisme, l’ha acompanyat en el camí de fe, per mitjà de la catequesi, a la vegada que va agrair a la seva família el fet d’haver-li portat.

La celebració va seguir a l’exterior amb un refrigeri, durant el qual els assistents el van poder saludar i felicitar més personalment.

Informa: M. Coll

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone