Junts fem parròquia

FOTO 1

La campanya “Junts fem parròquia”és una campanya de llarga durada pensada per animar a formar comunitat parroquial i millorar les ajudes econòmiques de cada parròquia.

Durant la Jornada de Germanor i tots i totes ens vam sentir cridats a ajudar econòmicament perquè som conscients que, a més de l’ajuda que podem aportar a nivell  voluntari, cal cobrir unes necessitats econòmiques.

L’Església, més enllà de la seva atenció sacramental, realitza altres serveis importants com el servei caritatiu, l’educatiu, l’evangelitzador i la cura del patrimoni i la cultura. Tots aquests serveis estan adreçats a tothom i cerquen fer créixer la comunitat parroquial, és a dir, el grup de persones que formen l’Església en un lloc concret.

En el moment que ens bategem entrem a formar part d’aquesta comunitat i, al llarg de la nostra vida, anem fent un camí dins l’Església i també en la nostra parròquia. Però, tal com va dir el beat Pau VI, l’entrada a una comunitat no és simplement entrar i formar-ne part, sinó que també és ser corresponsable de les seves necessitats.

Per això, per intentar ser corresponsables amb la nostra comunitat cristiana que és la parròquia, us proposem fer més concreta i responsable la vostra pertinença amb un donatiu periòdic per col·laborar amb nosaltres a desenvolupar tots aquests projectes en benefici de tots, però especialment de les nostres parròquies i d’una forma continuada.

Us animem a que col·laboreu, a que formeu part de la vostra parròquia i que fent-vos corresponsables ens ajudeu econòmicament.

Moltes gràcies! La vostra ajuda és important!

Informa: Subdepartament d’Autofinançament

MEMÒRIA DE LA DIÒCESI

EXPLICACIÓ DE LA CAMPANYA

FULLETÓ PARRÒQUIES